Po dlouhé době je tu další aktualizace, není to tak že by se za uplynulý rok na kolejišti nic nedělo…
Opak je pravdou, ale většina práce, pod povrchem kolejiště, další metry drátu přibylo do ovládacích pultů, bylo plánováno depo.. To zabralo neuvěřitelné množství času , protože možností a kombinací bylo také více…
Samozřejmě že za uplynulý rok přibyli i nějaké stavby a vozidla …
Ke kolejišti přibyl další človíček Jarda Třešnák s Prahy , a začal se zapojovat , do stavby kolejiště a doplňků k němu.
Také se stal členem Zababova a v součastné době má rozestavěné první moduly dle norem Zababov.
A nyní již i něco obrazově:
Prvním poměrně velká úprava na kolejišti bylo přechod ovládaní kolejiště s FZ 1 na vlastní trafo a pulzní regulátory
Trafo bylo navinuto speciálně pro toto kolejiště Vojtou Zelenkou , a má 6x výstup pro připojení ovladače:
Pulzní ovladače jsou dodány jako komponenty od Miloše Zajíce .
Na dalších fotkách již regulátory v hlavním ovládacím panelu , celkem bude na kolejišti použito 5 ks těchto ovladačů, takže počet obsluhy kolejiště je také již vyřešen , od automatického provozu s 1 človíčkem na řízení až po 6 lidí ..
Postupně dochází k zapojování depa , ve stanici Heřmanice, a tím i ke sjízdnosti celého kolejiště.
První přišla na řadu točna : použitá byla : Točna o délce 183 mm, TT, Fleischmann/Roco 35900
Plocha pro budoucí točnu a rotundu
Příprava na sucho. Rotunda bude mít pět stání + administrativu
Ještě pohled s druhé strany :
Zde již točna zakomponována do kolejiště :
Ovládaní točny na hlavním panelu
A zapojování :
A také malá nedočkavost jak bude depo vypadat v parním provozu :
A také v motorovém:
Na dalších foto je vidět celá koncepce a velikost depa , nyní se postupně zapojuje…
Postupně se také pracuje na dalších částech kolejiště: došlo ke změně i již hotové krajně.
A to přímo v oblouku již hotové dvojkolejky , byla nově přistavěna skalní stěna a trať je tu nyní vedená zářezem , a pro porovnání krajina před a po rekonstrukci :
A po přestavbě: