Stavba kolejiště číslo 1 » 2012

Aktualizace 11.2.12

Přes vánoční svátky jsem trochu dělal na základním rámu celého kolejiště.
Došlo ke zpevnění a natření rámu.
Také došlo k dostavbě chybějící posledního dílu rámu u dveří.Na tomto rámu vznikne městská čtvrť s továrnou ,vojenskými kasárnami a bytovými domy.

a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7

Na dalších fotografiích je vidět první rozplánování vojenského prostoru
Jako kasárna mi poslouží stavba nádraží od Auhagenu , která byla patřičně přestříkaná.
Ze zbytku stavebnice vznikla i vrátnice, závora je od Neu modelu.Rampa je Auhagen , patřičně doplněn o kovové hrany a patinován ,Tankovací stanice je z dílny P.Matouška a plechové přístřešky je samo domo stavba .

a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7
a7

Aktualizace 4.4.12

Kratičké pokračování ve stavbě na kolejišti č.1.
Minulou aktualizaci jsem končil vizualizací vojenských kasáren a nákladní rampy v kasárnách.
V součastné době zde již probíhá výstavba plochy a vlečky , pokládka korku a rozmístnění staveb.

a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9
a9

Aktualizace 4.4.12 – stavba rámu 4 a 5

Na již postaveném rámu č.4 a 5. pomalu začíná vznikat městská čtvrť , kolem největší plánované stanici Smolenčice.
Rám 4 a 5

a16
a16

Rám č. 5 , zaberou vesměs vojenská kasárna s vlečkou do autoparku, kde bude probíhat nakládání vojenské techniky

a16

Obsluhu vlečky bude obstarávat Rosnička v barvách ČSLA

a16

O průběhu stavby kasáren si povíme více příště,tentokrát povídání bude o stavbě továrny na rámu č.4.

Továrna na kolejišti vznikla volným zpracováním továrních budov které jako celek nemají reálnou předlohu.
Celou stavbu budov opět provedl P.Matoušek , zřejmě šlo asi zatím o největší jeho počin ,co se tíče staveb pro mě.S Petrem jsme se v podstatě pouze dohodli na tom co by taková továrna měla mít co ne , upřesnili jsme si rozlohu stavby a pak už měl Petr volnou ruku pro stavbu.

Celá stavba továrny má rozlohu 100×50 cm!!!
A skládá se celkem ze 16 ks staveb!

Je zde vrátnice,jídelna,administrativní budova,výrobní haly,skladové haly,kotelna,nakládací rampy jak pro silniční tak i železniční dopravu.Hasičská zbrojnice vnitropodnikové jednotky.Všechny objekty jsou vnitřně osvětleny bílou led diodou.Venkovní osvětlení obstarává celkem 9 ks lamp od Dominika. A to u vrátnice Dominik 3392 barva bílá v počtu 2 ks a Dominik 3402 lama na dřevěném stožáru barva žlutá v počtu 7 ks.

Vysoký komín zdejší kotelny je vybaven červenou ledkou , pro orientaci letadel a navíc i
kouřovým generátorem Seuthe Nr.28 napájený 16 V.Pro efekt velice zajímavá maličkost která zpestří provoz v továrně.Továrna je taktéž vybavena vlečkou , která bude zaúsťovat do levého zhlaví budoucí stanice Smolenčice . Zde foto nádražní budovy:

a16
a16
a16
a16

A nyní již foto galerie továrny:

a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16

a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16
a16

Aktualizace 9.9.12

Krátká letní aktualizace:

Přes léto proběhlo na kolejišti jen pár drobných úprava dodělků .Předně bylo dokončeno elektronické zapojení návěstní soustavy na koleji č.200 , tím byla dokončena elektronika na
celé hotové viditelné dvoukolejce.V obou směrech jsou zapojeny vjezdové návěstidla do skrytých nádraží a k nim patřící předvěsti autobloku.Před vjezdovými návěstidly jsou zřízeny
zpomalovací úseky , kdy vlak při znamení stůj plynule zpomaluje až do zastavení. Při povolovacích znacích těmi to úseky vlaky projíždí konstantní rychlosti.Zapojení elektroniky je realizováno tak
aby mohli vlaky po dvoukolejce jezdit automaticky, popřípadě jde převzít ruční řízeni.Elektronika zvládla veškeré znaky , včetně pomalu a rychle kmitajících znaků na návěstidlech.

A zde již několik fotek ze zapojování obvodů a fota signálních znaků:

a17
a17
a17
a17
a17
a17
a17
a17
a17
a17
a17

Také na koleji 100 byla dosazena v opačném směru jízdy předvěst před vjezdové návěstidlo , a byla po zapojení opatřena příslušnými cedulemi:

a17
a17

Díky dokončení elektrického zapojení , mohlo také dojít k zaštěrkování kolejí na tomto úseku.

a17
a17
a17
a17

Dále pře léto došlo k výměně opěrné zdi za malým mostkem.Zeď od Nochu byla nahrazena odlitkem zdi ze silikonové formy dobarvené barvami Valejo.
Zde před:

a17

A zde po výměně:

a17
a17

Dále došlo k odstranění skal od Nochu nad budoucím rybníkem.Tyto skály byli taktéž nahrazeny odlitky skal dobarvenými barvami Valejo.

a17
a17
a17
a17

No a v neposlední řadě , na rám č4 a 5 přibyla nová kasárna od Petra.Tato část města už začíná dostávat konkrétní obrysy.

a17
a17
a17
a17
a17
a17

To je z letní stavby na kolejišti vše .Na závěr několik fotonovinek s kolejiště .Dorazila nová autíčka od Herpy .

a17
a17

A tak Plechová kavalerie dostala potřebný doprovod…
a17

Aktualizace 23.12.12

Na kolejišti na podzim začala dostavba kasáren a prostorů kolem kasáren a továrny .Ty to dostavby mě donutili k tom abych i já začal přemýšlet o koupi kompresu a pistole na stříkání.Jelikož se jedná buď o takové detaily jako je drátěný plot od MS nebo obráceně o takové plochy jako bude budoucí asfaltový plac v autoparku v kasárnách , které již nejdou rukou a štětcem zvládnout.

kol1
kol1
kol1

Jako první na řadu přišel drátěný plot od MS , který nahradil betonovou zeď na tovární vlečce.čímž je umožněn výhled na přistavené vagony.

kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1

Dále jsem tu začal dotvářet krajinu jak kolem vlečky tak za továrnou :
použité byli foliáže od MS jako podklad na volná prostranství přesátá hlína a suché drny také od MS , dále budou na dotvoření za zdí továrny použity bodláky ,kopřivy a divizny jako leptané díly od MS

kol1

kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1
kol1

Do kasáren přibyla poslední stavba a to dílny do autoparku stavba je jako vždy od P.Matouška

kol1
kol1
kol1

A i zde začalo dotváření krajiny:

kol1
kol1

To je pro dnešek vše.