Stavba » Stavba kolejiště č.2

První díl

Jaksi vlastně omylem , se začátkem prázdnin u mě objevilo nové rozpracované kolejiště.
Samozřejmě o rozchodu ve zlatém středu TT.Kolejiště se skládalo ze tří rámů, na kterých
bylo precizně položené kolejivo včetně vyhybek na korkovém loži.Dále tu byl již
zakomponován jeden tunelový portál,sundavací kopec s rozpracovanou sádrovou krajnou ,
dále precizně položený a zapojený tobogán ,zatím vede od nikud nikam.Ostatní viz první fotky

kolejiste
kolejiste
kolejiste
kolejiste
kolejiste
kolejiste

Na kolejišti byl výřez pro točnu a zabudovány tři popelavé jámy pro budoucí rotundu.a ve skryté části kolejiště vratná smyčka s třemi kolejemi.
Krajina je tu tvořena sádrou která je nanesená na montážní pěnu.Ta je nastříkána a vytvarována ta sítce napnuté na nosné konstrukci s překližky.

Na kolejišti bylo použito zdivo , portál a most firmy Noch.

kolejiste
kolejiste

První na řadu přišla zkouška usazení točny a rotundy:
Točna je výrobek Flaischman, rotunda Auhagen

kolejiste

Poté jsem začal vybírat vhodnou staniční budovu ,vzhledem k velikosti stanice se mi nejvíce líbí staniční budova Čáslav

kolejiste

Tuto budovu mi vyrobil p.Matoušek
Dále už mám vybrané skladiště ,zakoupené v Pečkách

kolejiste

Hradlo taktéž výrobek od p.Matouška

kolejiste

A pomalu jsem začal rozvrhovat vybavení depa.Jako první se snažím vytvořit skládku uhlí, uhelný výtah popelavou jámu a vodní jeřáb.Prvotní uspořádání je vidět zde:

kolejiste
kolejiste

Jedná se o lepty výrobek firmy Třmínek,vodní jeřáb je opět zakoupen v Pečkách,kulna v pozadí opět výrobek p.Matoušek.Detail

kolejiste

Dále doděláním a povrchovou úpravou prošel již zmiňovaný kopec:
Zde dodělávaná sádra, montážku jsme nafoukal o den dříve a ráno seříznul ale to jsem nefotil

kolejiste

Dotvářeni skla, na sádru jsem použil různě široká dláta

kolejiste

Roubena na zkoušku a také první stromky:

kolejiste

Pevní zatravnění ,použito bylo přesáty písek,a dlouhé vlákna světlá tmavá tráva od Nochu
Na cestu jemně přesáty prach který se dává pod zámkovou dlažbu

kolejiste

Zde již kopec skoro hotový,zřícenina na vršku je výrobek malé železnice,stromy tuzemská produkce

kolejiste
kolejiste

Na dobarvení skla používám barvy od Poláka v několika odstínech

kolejiste
kolejiste
kolejiste
kolejiste

Přibyli zde i květy taktéž od Nochu:

kolejiste
kolejiste

A na závěr prvního povídaní ještě pohled do stanice a do depa :

kolejiste
kolejiste

Druhý díl

Na druhém kolejišti jsem začal rozměřovat stavby v prostotu depa.Ten to díl bude asi dokončen jako první včetně krajiny a elektroinstalace.
Na prvních fotkách je vidět budoucí zauhlování parních lokomotiv.

kolejiste
kolejiste

V rotundě je již funkční osvětlení:

kolejiste

Dále jsem začal dokončovat krajinu na tom to díle kolejiště .Opěrné zdi jsou od Nochu a to dlouhá rovná je 48055 a krátká s opěrkami je 48056 obě s řady profi plus.

kolejiste
kolejiste

Zde již použité :

kolejiste

Opěrné zdi jsou lepené tavnou pistolí, tak též sokly za zdí, na které přijde napnout sítka na kterou je pak nanesená montážní pěna-

kolejiste

Zde již síťka je připevněna

kolejiste
kolejiste

A zde již i montážka

kolejiste
kolejiste

Na dalším díle je vidět připraven k použití tunelový portál , taktéž výrobek NOCHu a to č.48051

kolejiste

Je zde i vidět ,klasický postup výroby krajiny , vyřezaný polystyren již z nalepeným toaletním papírem namáčeným v Herkules

kolejiste

Mám taktéž připraveny šturce do depa

kolejiste

A na sucho jsou připraveny lampy Dominik:

kolejiste

kolejiste
kolejiste

Třetí díl

Maličko jsem pokročil na stavbě kolejiště číslo 2 .
Trochu se to tu za zelenilo je zde použito foliaáže od Model Scene F 534 Step kamenitá

kolejiste

Mezi šterkem na kolejišti jsou použity drny od Nochu
Stromy jsou zakoupené v Pečkách

kolejiste
kolejiste
kolejiste

Kilometrovník taktéž z Peček

kolejiste
kolejiste
kolejiste
kolejiste
kolejiste

Zde u točny vyrostla velká skála je to ze dvou dílů od Nochu č.58490

kolejiste

Nad ní ještě jedná menší také Noch 58451

kolejiste

Travní step od Model Scene i kolem rotundy a točny ,později přijde ještě nakombinovat s další foliáži a keři.

kolejiste
kolejiste
kolejiste
kolejiste

A celkový pohled na část s depem

kolejiste
kolejiste
kolejiste

Čtvrtý díl

S kolejiště číslo dvě , jen malinká zmínka jsou zde nainstalovány dva zastřešené perony včetně podchodů a zabudovaného osvětlení:
Viz fota:
kolejiste
kolejiste
kolejiste
kolejiste

A na poslední fotce osobní vozy před nástupištěm:
kolejiste

Pátý díl

Na kolejišti č.2 žádné velké změny nenastaly.Pomaličku chystám krajinu , na použití el.zatravňovače. tak jen pár fotek na ukázku:
kolejiste
kolejiste
kolejiste

A ještě foto důkaz že Hektoři v čsd dorazili už i k nám:
kolejiste
kolejiste