S příchodem podzimu se  rozběhli práce na kolejišti na plno . Po dlouhých úvahách , došlo k velké předělávce , na lokální trati , a koncové stanice …

Lokálka , Heřmanice – Lužec pod Smrkem, doznala přeložky, protáhla se trasa a změnilo se záústění do Lužce.

S Lužce  přibyla rať do skryťáku , procovně nazvaného Dolní Řásnice , a odjezd do bývalého koncového nádraží Honzíkov , dostal taktéž změny.

Koncová stanice , se S Honzíkova změnila , na malou staničku ukrytou kdesi v lesích s názvém Horní Smrk, a je fiktivně průjezdná i když pouze do šturců ukrytých pod kopcem v tunelu. Zachována byla vlečka do Lesního závodu na zpracování kulatiny

.

Zde již Honzíkov je minulostí :…

Příjezd do nové staničky Horní Smrk :

Došlo i na dokončení několiak staveb do kolejiště:

odbavovací budova na autobusové nádraží ČSAD ze stavebnice WEPE

 

Impozantní budova rotundy do Heřmanického depa taktéž od Wepe:

Výtopna Zwettl od Igry :

A došlo i na nějaké drobnosti a doplňky do kolejiště , vozy , náklady atd