S příchodem podzimu se rozběhli práce na kolejišti na plno . Po dlouhých úvahách , došlo k velké předělávce , na lokální trati , a koncové stanice …
Lokálka , Heřmanice – Lužec pod Smrkem, doznala přeložky, protáhla se trasa a změnilo se záústění do Lužce.
S Lužce přibyla rať do skryťáku , procovně nazvaného Dolní Řásnice , a odjezd do bývalého koncového nádraží Honzíkov , dostal taktéž změny.
Koncová stanice , se S Honzíkova změnila , na malou staničku ukrytou kdesi v lesích s názvém Horní Smrk, a je fiktivně průjezdná i když pouze do šturců ukrytých pod kopcem v tunelu. Zachována byla vlečka do Lesního závodu na zpracování kulatiny
.
Zde již Honzíkov je minulostí :…
Příjezd do nové staničky Horní Smrk :
Došlo i na dokončení několiak staveb do kolejiště:
odbavovací budova na autobusové nádraží ČSAD ze stavebnice WEPE
Impozantní budova rotundy do Heřmanického depa taktéž od Wepe:
Výtopna Zwettl od Igry :
A došlo i na nějaké drobnosti a doplňky do kolejiště , vozy , náklady atd