Stavba kolejiště číslo 1 » 2016

  • Povídání o hl. stanici
  • Ač se zdá , že dlouho nebyla žádná aktualizace a na kolejišti se nedělá opak je pravdou.Od plánování hlavní stanice se přešlo ke stavbě .To spolykalo , spoustu času s čekalo se i na dokoupení dalších vyhybek a přestavníků.Po celý ten čas procházelo kolejiště i dalšími úpravami hlavně provozního a prostorového rázu.V hlavní stanici (mimochodem stále nemá jméno), přibyli vlečky do mrazíren, šroubárny a i traťovka dostala své konečné místo.Velkou úpravou prošel i bývalí Kácov , změna obou zhlavích , přidaná manipulační kolej, a změna názvu na Lužec pod Smrkem.Navíc změn došlo i v elektronice a zapojení kolejiště.Tak jak se postupně pokládali vyhybky a koleje v hlavní stanici tak byli i provizorně ihned zapojovány , takže v sudých kolejích se dá již jezdit a můžeme si aspoň trochu hrát s posunem.Také bylo konečně propojené celé kolejiště HURÁ po 5 letech stavby projel 31.12.2015 první vlak celé kolejiště kolem dokola .Výsledný čas při běžné rychlosti je 2:50 minuty , což je na domácí kolejiště super .NO a v polovině února se své dostavby a napojení na celé kolejiště dočkala i lokálka do Lužce a Honzíkova. Takže stěžejní body kolejiště jsou již propojeny.

    Více napoví foto galerie:

    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov

    A zde Lužec pod Smrkem po všech úpravách, jsou zapojeny přestavníky a všechny úseky :

    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov
    aktpov

    Uteklo léto , a je tu podzim a to pravé modelářské počasí…

    Ale i přes to léto se pomalu na kolejišti stále něco budovalo a zapojovalo.Nejvíce změn není na první pohled vidět, protože se hlavně buduje pod kolejištěm.Jsou zapojovány přestavníky , úseky, vypínací úseky, blokování vyhybek atd atd. Teď už něco i s obrázky.

    K podstatnému rozšíření prostoru pro depo , došlo tímto přidáním další plochy…

    aktu 2016

    Dále hlavní stanice dostala svůj hlavní ovládací pult.

    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016

    Na fotkách je postupně vidět , přidělání pultu , vytvoření přívodů kabeláže do pultu a je ho postupné zapojování podle předem připravené šablony ..

    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016

    A další a další dráty vedou do pultu …….

    Zde na dalších obrázcích je vidět plánování vzájemného propojení automatiky a manuálního ovládaní kolejiště . Debata to je místy vášnivá , ale přináší výsledky a provoz tak bude zajímavější.

    aktu 2016

    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016

    A aby nebylo vše jen o elektronice , tak aspoň trochu na ukázku, že se pracuje i na povrchu , zde konkrétně na parovodu s kotelny do výtopny v nádraží…

    aktu 2016

    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016
    aktu 2016