Stavba kolejiště číslo 1 » 2014

Pokračování dostavby koncové stanice a vlečky na pilu:

Na dostavbu vlečky na pilu bylo použito :

Foliaže od MS a to již známá F 543 Násep pozdní léto, kolem kolejí a dále na příkopy a kolem plotu u pily foliáž MS F 572 Divočina s keři pozdní léto
ks
ks

Na opěrnou betonovou zeď bylo použito forem Langmesser,spolu s modelovací hmotou stejného výrobce, na dobarvení bylo použito barev Vallejo.

ks
ks
ks
ks

Stromky jsou různé od malovýrobců v Čr, zakoupené přes modelbazar.

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

Lampy na pile jsou vlečkové od Dominika , zde již zapojené ale ještě né přilepené.
Zde pohled na vlečku, dále , na nádraží ,a celkový pohled.

ks

ks
ks

A dále pokračuje výstavba silnice s dlažebních kostek, a vyrostla nám zde zástavka to je výrobek Veramo v TT

ks

ks
ks
ks
ks
ks

Jsme tak uprostřed zimy , která si námi co se týče počasí pěkně zahrává .Ale alespoň je ten správný čas na modelaření. Na kolejiště v tuto chvíli probíhají tři podstatné změny a pár doprovodných akcí jako stavba domečku převážně od firmy WEPE viz http://www.atelier-wepe.cz/e-shop/, jehož majitel Petr Štikar se dal na nelehkou cestu výroby stavebnic technologii laser cut s předlohou českých staveb za což mu patří velké dík.

1 . podstatná změna začíná tam kde končila poslední aktualizace dostavbou vlečky v koncové stanici Honzíkov na místní pilu .Původní pila od Auhagenu po přístavně vlečky již nesplňovala představu o kapacitě pily do které vede vlečka . A i když byla již zasazena do terénu , jak je vidět s dalších fotografii, došlo na její demontáž a bude opět vystavena jako samostatné dioráma.

kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1

Po její demontáži započala výstavba nové pily od Kibri

kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1

Došlo i na výrobu vnitřního vybavení pily :

kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1

Stavba dále postupovala zavedením osvětlení . jak vnitřní tak venkovní osvětlení je od f.Dominik:

kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1

A postupně je dodělávaná krajina kolem pily a také potřebný materiál který pila produkuje . Další stavbou samo domo je sušárna řeziva, do které vedou koleje od malodrážky , také vzniká prostor vrátnice na kterou jsem použil unimo buňku od f.JM Detail , ještě přijde použít plot od Model Scene od kterého jsou mimochodem použité panely na cestě .

kol c.1
kol c.1
kol c.1

kol c.1
kol c.1

Další pro mě podstatná událost je dostavba stoupání tratě s úvraťové stanice do koncové .Zde jsme se při stavbě nevyhnuli určitým problémům s důvodu chyby v plánování (to je tak když zapomenu připočítat tloušťku materiálu použitého na rámu stanice), ale i to jsme šťastně překonali

kol c.1
kol c.1
kol c.1

kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1

A třetí podstatnou dostavbou kolejiště je dokončení doby dřevěné s hlavní stanice do byťáku. A tím i započatá pokládka kolejí , padlo dalších 13m kolejových prutů a jsme těsně před pokládkou hlavní stanice.Za výborně odvedenou prácí tu patří velké dík Vojtovi.

kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1
kol c.1