Pokračování dostavby koncové stanice a vlečky na pilu:
Na dostavbu vlečky na pilu bylo použito :
Foliaže od MS a to již známá F 543 Násep pozdní léto, kolem kolejí a dále na příkopy a kolem plotu u pily foliáž MS F 572 Divočina s keři pozdní léto


Na opěrnou betonovou zeď bylo použito forem Langmesser,spolu s modelovací hmotou stejného výrobce, na dobarvení bylo použito barev Vallejo.




Stromky jsou různé od malovýrobců v Čr, zakoupené přes modelbazar.











Lampy na pile jsou vlečkové od Dominika , zde již zapojené ale ještě né přilepené.
Zde pohled na vlečku, dále , na nádraží ,a celkový pohled.



A dále pokračuje výstavba silnice s dlažebních kostek, a vyrostla nám zde zástavka to je výrobek Veramo v TT






Jsme tak uprostřed zimy , která si námi co se týče počasí pěkně zahrává .Ale alespoň je ten správný čas na modelaření. Na kolejiště v tuto chvíli probíhají tři podstatné změny a pár doprovodných akcí jako stavba domečku převážně od firmy WEPE viz http://www.atelier-wepe.cz/e-shop/, jehož majitel Petr Štikar se dal na nelehkou cestu výroby stavebnic technologii laser cut s předlohou českých staveb za což mu patří velké dík.
1 . podstatná změna začíná tam kde končila poslední aktualizace dostavbou vlečky v koncové stanici Honzíkov na místní pilu .Původní pila od Auhagenu po přístavně vlečky již nesplňovala představu o kapacitě pily do které vede vlečka . A i když byla již zasazena do terénu , jak je vidět s dalších fotografii, došlo na její demontáž a bude opět vystavena jako samostatné dioráma.





Po její demontáži započala výstavba nové pily od Kibri





Došlo i na výrobu vnitřního vybavení pily :





Stavba dále postupovala zavedením osvětlení . jak vnitřní tak venkovní osvětlení je od f.Dominik:





A postupně je dodělávaná krajina kolem pily a také potřebný materiál který pila produkuje . Další stavbou samo domo je sušárna řeziva, do které vedou koleje od malodrážky , také vzniká prostor vrátnice na kterou jsem použil unimo buňku od f.JM Detail , ještě přijde použít plot od Model Scene od kterého jsou mimochodem použité panely na cestě .





Další pro mě podstatná událost je dostavba stoupání tratě s úvraťové stanice do koncové .Zde jsme se při stavbě nevyhnuli určitým problémům s důvodu chyby v plánování (to je tak když zapomenu připočítat tloušťku materiálu použitého na rámu stanice), ale i to jsme šťastně překonali
















A třetí podstatnou dostavbou kolejiště je dokončení doby dřevěné s hlavní stanice do byťáku. A tím i započatá pokládka kolejí , padlo dalších 13m kolejových prutů a jsme těsně před pokládkou hlavní stanice.Za výborně odvedenou prácí tu patří velké dík Vojtovi.




















