Stavba kolejiště číslo 1 » 2010

Stavba kolejiště č.1 – 2010

Stavba rámu číslo 3

První díl

Tak tu máme první aktualizaci v novém roce, i když byla připravená z loňské práce mezi svátky.
Začala stavba části kolejiště kde bude dvoukolejná trať vycházet z nejnižšího skrytého nádraží a
stoupáním a obloukem pokračovat do druhého skrytého nádraží.
Tato část kolejiště také ponese , úvraťovou stanici.
Foto 1.zde je rozměřený a smontovaný díl kolejiště

ram

Foto 2 rám je ze smrkových latí 4,2 x 2,7 cm

ram

Foto3 . pohled na oblouk , patro je tvořeno překližkou o síle 6 mm

ram

Foto 4 detail stoupání tratě , taktéž stoupání je tvořeno 6 mm překlížkou

ram
ram

Foto 6 stoupání bude mít podpěry s polistirenu

ram

Foto 7 první rozměření kolejí

ram
ram
ram
ram
ram

Druhý díl

Taktéž jsme malinko postoupil ve stavbě kolejiště číslo 1 a to na rámu číslo 3.

Podařilo se mi dotáhnou celou dvoukolejku ze skrytého nádraží č.1 do druhého patra.Koleje ještě nejsou zafixovány ,ale jen naměřené a nařezané pruty.

ram

Mám dodělané obě opěrné zdi pod dvoukolejný most: na fotografii již most usazen na těchto zdech, použitý materiál je od Malé železnice,taktéž jsme zde
chtěl od toho výrobce použít tunelové portály,ale nakonec jsem se rozhodl použít portály od firmy NOCH.

ram

Zde portál NOCH profi plus 48052:

ram

Další foto je s pokládky podloží druhé koleje

ram

Ještě jsem na tomto rámu začal formovat dno rybníčka :

ram
ram
ram

A mam konečně pohromadě všechny vyhybky i s přestavníky pro druhé skryté nádraží,kdo zná cenu materiálu, tak ví proč od prázdnin nepřibyla žádná aktualizace…

ram

Stavba skrytého nádraží

V dnešní aktualizaci máme na fotkách výstavbu skrytého nádraží číslo 1 na rámu
číslo 2 a připojení rámu číslo 3 .

sn

Zde je stavba rámu pro skryté nádraží
sn
sn

První položení kolejí nakonec jsem opustil šikno položenou stanici a využil naplno šířku místnosti

sn
sn
sn

Zde už je vidět jako povede skrytá stanice , bude v obou směrech tříkolejná délka
staničních kolejí 190 cm.Nad ní bude ve stejném průřezu druhá skrytá stanice.

sn
sn
sn

No a nyní bude pokládka kolejí ve skrytém a taktéž na rámu číslo 2 do vrchního
skrytého nádraží.Takže se aktualizací odmlčím do doby než budou koleje řádně
na svém místě a pod napětím.

Tak tu po čase mám opět jednu krátkou aktualizaci:
Pomalinku pokračuji na stavbě dolního skrytého nádraží na dvoukolejné trati .V každém směru budou tři koleje:
sn

Montuji zde povrchové přestavníky od Tilliga a vyhybky používám ewt 1
sn

Součastně s tím došlo i k položení prvních kolejí na viditelné trati na dvoukolejce,ta je zde ve stoupání do druhého skrytého nádraží:
sn
sn

Vznikají i první stavby , zde mostek.
sn

Zde zase ,hráz budoucího rybníku:Ta je ze stavebnice od Busche, a celá stavba je nafocena v sekci stavební postupy :
sn
sn

A jelikož mě nejvíce baví stavba krajiny a už jsem se nemohl dočkat , tak alespoň náznak na pár centimetrech čtverečných:
sn
sn
sn

Tady je použita foliaž od Model Scene , provedení pozdní léto vapencové kameny I.
sn
sn
sn
sn
sn
sn

A doplněno vysokými keři od Poláka
sn
sn

A to je pro dnešek opět vše.