První díl
Jaksi vlastně omylem , se začátkem prázdnin u mě objevilo nové rozpracované kolejiště.
Samozřejmě o rozchodu ve zlatém středu TT.Kolejiště se skládalo ze tří rámů, na kterých
bylo precizně položené kolejivo včetně vyhybek na korkovém loži.Dále tu byl již
zakomponován jeden tunelový portál,sundavací kopec s rozpracovanou sádrovou krajnou ,
dále precizně položený a zapojený tobogán ,zatím vede od nikud nikam.Ostatní viz první fotky






Na kolejišti byl výřez pro točnu a zabudovány tři popelavé jámy pro budoucí rotundu.a ve skryté části kolejiště vratná smyčka s třemi kolejemi.
Krajina je tu tvořena sádrou která je nanesená na montážní pěnu.Ta je nastříkána a vytvarována ta sítce napnuté na nosné konstrukci s překližky.
Na kolejišti bylo použito zdivo , portál a most firmy Noch.


První na řadu přišla zkouška usazení točny a rotundy:
Točna je výrobek Flaischman, rotunda Auhagen

Poté jsem začal vybírat vhodnou staniční budovu ,vzhledem k velikosti stanice se mi nejvíce líbí staniční budova Čáslav

Tuto budovu mi vyrobil p.Matoušek
Dále už mám vybrané skladiště ,zakoupené v Pečkách

Hradlo taktéž výrobek od p.Matouška

A pomalu jsem začal rozvrhovat vybavení depa.Jako první se snažím vytvořit skládku uhlí, uhelný výtah popelavou jámu a vodní jeřáb.Prvotní uspořádání je vidět zde:


Jedná se o lepty výrobek firmy Třmínek,vodní jeřáb je opět zakoupen v Pečkách,kulna v pozadí opět výrobek p.Matoušek.Detail

Dále doděláním a povrchovou úpravou prošel již zmiňovaný kopec:
Zde dodělávaná sádra, montážku jsme nafoukal o den dříve a ráno seříznul ale to jsem nefotil

Dotvářeni skla, na sádru jsem použil různě široká dláta

Roubena na zkoušku a také první stromky:

Pevní zatravnění ,použito bylo přesáty písek,a dlouhé vlákna světlá tmavá tráva od Nochu
Na cestu jemně přesáty prach který se dává pod zámkovou dlažbu

Zde již kopec skoro hotový,zřícenina na vršku je výrobek malé železnice,stromy tuzemská produkce


Na dobarvení skla používám barvy od Poláka v několika odstínech




Přibyli zde i květy taktéž od Nochu:


A na závěr prvního povídaní ještě pohled do stanice a do depa :


Druhý díl
Na druhém kolejišti jsem začal rozměřovat stavby v prostotu depa.Ten to díl bude asi dokončen jako první včetně krajiny a elektroinstalace.
Na prvních fotkách je vidět budoucí zauhlování parních lokomotiv.


V rotundě je již funkční osvětlení:

Dále jsem začal dokončovat krajinu na tom to díle kolejiště .Opěrné zdi jsou od Nochu a to dlouhá rovná je 48055 a krátká s opěrkami je 48056 obě s řady profi plus.


Zde již použité :

Opěrné zdi jsou lepené tavnou pistolí, tak též sokly za zdí, na které přijde napnout sítka na kterou je pak nanesená montážní pěna-

Zde již síťka je připevněna


A zde již i montážka


Na dalším díle je vidět připraven k použití tunelový portál , taktéž výrobek NOCHu a to č.48051

Je zde i vidět ,klasický postup výroby krajiny , vyřezaný polystyren již z nalepeným toaletním papírem namáčeným v Herkules

Mám taktéž připraveny šturce do depa

A na sucho jsou připraveny lampy Dominik:



Třetí díl
Maličko jsem pokročil na stavbě kolejiště číslo 2 .
Trochu se to tu za zelenilo je zde použito foliaáže od Model Scene F 534 Step kamenitá

Mezi šterkem na kolejišti jsou použity drny od Nochu
Stromy jsou zakoupené v Pečkách



Kilometrovník taktéž z Peček





Zde u točny vyrostla velká skála je to ze dvou dílů od Nochu č.58490

Nad ní ještě jedná menší také Noch 58451

Travní step od Model Scene i kolem rotundy a točny ,později přijde ještě nakombinovat s další foliáži a keři.




A celkový pohled na část s depem



Čtvrtý díl
S kolejiště číslo dvě , jen malinká zmínka jsou zde nainstalovány dva zastřešené perony včetně podchodů a zabudovaného osvětlení:
Viz fota:




A na poslední fotce osobní vozy před nástupištěm:
Pátý díl
Na kolejišti č.2 žádné velké změny nenastaly.Pomaličku chystám krajinu , na použití el.zatravňovače. tak jen pár fotek na ukázku:


A ještě foto důkaz že Hektoři v čsd dorazili už i k nám:


