Přišlo léto , a stavba kolejiště se výrazně zpomalila. Začali starosti kolem zahrady ,baráčku a tak.Také v práci to nebylo zrovna růžové , ale přeci je něco málo na kolejišti sě postavilo .Tak se teď na to pojďme podívat .
Začala výroby elektroniky pro pravé zhlaví hlavní stanice, tím se dostáváme asi k nesložitější části kolejiště. Elektronika na fotkách je pouze pro vjezdová návěstidla a závislost vlakových cest.Vše bylo namontováno na předem připravené místo do skryté části kolejiště.
Další poměrně důležitou části která se začala budovat je stoupání z úvraťové stanice do koncové.I když se buduje vlastně obráceně s vrchu dolů.
Někdy bylo potřeba i docela dost hrubé síly , kterou naštěstí vyvinul Vojta…
Při té příležitosti byla dotažená elektropáteř pod koncovou stanici
Dále při výrobě stoupání přibyla tapeta pozadí za koncovou stanici
Elektrika postoupila do úvraťové stanice a začalo zapojování :
Jinak ve městě jsem započal s výstavbou parovodu
Vyzkoušel jsem i nějaký domek od nové firmy Atelier WEPE
Zkusil dobarvit radar do kasáren :
A postavit si s leptu trafačku :
A asi největší změna kolejiště v součastné době probíhá na dostavbě areálu pily . Původní pilu jsem začal zapracovávat do terénu :
Pak jsem však dostal chorý nápad , že tam chci skládku řeziva ,manipulaci s materiálem , sušárnu dřeva a kde co a takhle to dopadlo :
Dnes je ve výstavbě nový areál dřevařských závodů: Zde ze strojním vybavením
A samotný areál včetně osvětlení vše je od firmy Dominik
A nyní první zapracování do terénu :