Novinky » Kol. č.1

Přišlo léto , a stavba kolejiště se výrazně zpomalila. Začali starosti kolem zahrady ,baráčku a tak.Také v práci to nebylo zrovna růžové , ale přeci je něco málo na kolejišti sě postavilo .Tak se teď na to pojďme podívat .

Začala výroby elektroniky pro pravé zhlaví hlavní stanice, tím se dostáváme asi k nesložitější části kolejiště. Elektronika na fotkách je pouze pro vjezdová návěstidla a závislost vlakových cest.Vše bylo namontováno na předem připravené místo do skryté části kolejiště.

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

Další poměrně důležitou části která se začala budovat je stoupání z úvraťové stanice do koncové.I když se buduje vlastně obráceně s vrchu dolů.
Někdy bylo potřeba i docela dost hrubé síly , kterou naštěstí vyvinul Vojta…

ks
ks
ks
ks

Při té příležitosti byla dotažená elektropáteř pod koncovou stanici

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

Dále při výrobě stoupání přibyla tapeta pozadí za koncovou stanici

ks
ks
ks
ks

Elektrika postoupila do úvraťové stanice a začalo zapojování :

ks
ks
ks
ks
ks

Jinak ve městě jsem započal s výstavbou parovodu

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

Vyzkoušel jsem i nějaký domek od nové firmy Atelier WEPE

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

Zkusil dobarvit radar do kasáren :

ks
ks
ks
ks
ks

A postavit si s leptu trafačku :

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

A asi největší změna kolejiště v součastné době probíhá na dostavbě areálu pily . Původní pilu jsem začal zapracovávat do terénu :

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

Pak jsem však dostal chorý nápad , že tam chci skládku řeziva ,manipulaci s materiálem , sušárnu dřeva a kde co a takhle to dopadlo :

ks
ks
ks

Dnes je ve výstavbě nový areál dřevařských závodů: Zde ze strojním vybavením

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

A samotný areál včetně osvětlení vše je od firmy Dominik

ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks
ks

A nyní první zapracování do terénu :

ks

ks
ks
ks
ks
ks