Stavba kolejiště č.1 – 2010
Stavba rámu číslo 3
První díl
Tak tu máme první aktualizaci v novém roce, i když byla připravená z loňské práce mezi svátky.
Začala stavba části kolejiště kde bude dvoukolejná trať vycházet z nejnižšího skrytého nádraží a
stoupáním a obloukem pokračovat do druhého skrytého nádraží.
Tato část kolejiště také ponese , úvraťovou stanici.
Foto 1.zde je rozměřený a smontovaný díl kolejiště
Foto 2 rám je ze smrkových latí 4,2 x 2,7 cm
Foto3 . pohled na oblouk , patro je tvořeno překližkou o síle 6 mm
Foto 4 detail stoupání tratě , taktéž stoupání je tvořeno 6 mm překlížkou
Foto 6 stoupání bude mít podpěry s polistirenu
Foto 7 první rozměření kolejí
Druhý díl
Taktéž jsme malinko postoupil ve stavbě kolejiště číslo 1 a to na rámu číslo 3.
Podařilo se mi dotáhnou celou dvoukolejku ze skrytého nádraží č.1 do druhého patra.Koleje ještě nejsou zafixovány ,ale jen naměřené a nařezané pruty.
Mám dodělané obě opěrné zdi pod dvoukolejný most: na fotografii již most usazen na těchto zdech, použitý materiál je od Malé železnice,taktéž jsme zde
chtěl od toho výrobce použít tunelové portály,ale nakonec jsem se rozhodl použít portály od firmy NOCH.
Zde portál NOCH profi plus 48052:
Další foto je s pokládky podloží druhé koleje
Ještě jsem na tomto rámu začal formovat dno rybníčka :
A mam konečně pohromadě všechny vyhybky i s přestavníky pro druhé skryté nádraží,kdo zná cenu materiálu, tak ví proč od prázdnin nepřibyla žádná aktualizace…
Stavba skrytého nádraží
V dnešní aktualizaci máme na fotkách výstavbu skrytého nádraží číslo 1 na rámu
číslo 2 a připojení rámu číslo 3 .
Zde je stavba rámu pro skryté nádraží
První položení kolejí nakonec jsem opustil šikno položenou stanici a využil naplno šířku místnosti
Zde už je vidět jako povede skrytá stanice , bude v obou směrech tříkolejná délka
staničních kolejí 190 cm.Nad ní bude ve stejném průřezu druhá skrytá stanice.
No a nyní bude pokládka kolejí ve skrytém a taktéž na rámu číslo 2 do vrchního
skrytého nádraží.Takže se aktualizací odmlčím do doby než budou koleje řádně
na svém místě a pod napětím.
Tak tu po čase mám opět jednu krátkou aktualizaci:
Pomalinku pokračuji na stavbě dolního skrytého nádraží na dvoukolejné trati .V každém směru budou tři koleje:
Montuji zde povrchové přestavníky od Tilliga a vyhybky používám ewt 1
Součastně s tím došlo i k položení prvních kolejí na viditelné trati na dvoukolejce,ta je zde ve stoupání do druhého skrytého nádraží:
Vznikají i první stavby , zde mostek.
Zde zase ,hráz budoucího rybníku:Ta je ze stavebnice od Busche, a celá stavba je nafocena v sekci stavební postupy :
A jelikož mě nejvíce baví stavba krajiny a už jsem se nemohl dočkat , tak alespoň náznak na pár centimetrech čtverečných:
Tady je použita foliaž od Model Scene , provedení pozdní léto vapencové kameny I.
A doplněno vysokými keři od Poláka
A to je pro dnešek opět vše.