Ták po čase tu máme první jarní aktualizaci aby bylo vidět že jsme se v zimě neflákali ..
Na kolejišti jsme se dostali s dvoukolejkou už téměř k hlavní stanici .A začíná se plánovat levé zhlaví .
Ze sjízdnosti dvoukolejky je přidáno krátké video .
Jinak fotky ze stavby zde
Návrhu zhlaví se ujal Franta Pašek , takže nemám strach že by bylo o zábavu nouze.
Více se však dělo pod kolejištěm kde se připravovala elektropáteř a drátovodné trasy.
Přes zimu bylo vyřešeno i servisní zázemí pro kolejiště které mi dělalo dlouho strasti, jak se pak dostávat při servisu a čistění kolejiště na nedostupná místa .
Toho to úkolu se na velkou 1 s * shostil Vojta Z. Nejen že celé zařízení vymyslel ale i komplet převedl do funkční podoby zde jen foto pro ilustraci vice fotek ve fotogalerii:
Dále jsem přes zimu tvořil nějaké stavby viz sekce ve fotogalerii , jsou zde stavby v různém stupni rozpracovanosti od Model Scene , Šikulů, a samozřejmě WEPE.
Doplněné jsou sekce lokomotiv , dopravních prostředků, speciálů.
Přes zimu jsme se také s modulu zúčastnili výstavy v Zásmukách viz footgalerie , a tradičního setkání Zababova sekce TT ČSD v Zákupech .. zde je také foto a i video galerie.
Velký úspěch v Zákupech mělo nasazení pracovních vlaků do běžného provozu ..
Byli to soupravy „
Elektrifikace :
Dále vlak betonárky :
A pracovní vlak s podbíječkou :
A vystavený byl i kolejový pokladač , který se nakonec také dočkal jízdy po modulišti:
A za zmínku stojí ještě úprava úvraťové stanice Kácov , kde byla nově zapracovaná výtopna
A na závěr přidávám několik nových foto stanic a zastávek ze skutečné železnice